poniedziałek, 20 stycznia 2014

Opowiadanie 5

Hej kolejne opowiadanko całe z perspektywa Pati

                                                                  Patricia

- ej pat a może pobawimy się na dworze ?
spytał Eddie z tym swoim uśmieszkiem trudno było się nie zgodzić ale miałam
coś do załatwienia

- y.... może później  , muszę coś zrobić .
odpowiedziałam mu nie wiem czy się obrazi czy nie
- no , spoko , rozumiem po ty co zrobiłem nie chcesz już ze mną gadać
no fakt obraził się no fajnie
- Eddie , no okej dobra ..
Może po prostu wyśle SMS do niego
- poczekaj , Eddie muszę odpisać Amber
skłamałam nie powinnam ale muszę
zaczęłam wysyłać SMS do Michaela

" bądź o północy w holu

                         Patricia ,,

- no to możemy iść
powiedziałam do Eddiego
- to fajnie , tylko ubierz się ciepło
powiedział Eddie i wyszeptał mi do ucha
- Czekam w holu kotku
popatrzył na mnie swym uwodzicielskim spojrzeniem
uśmiechnęłam się

po 10 minutach byłam już gotowa zbiegłam po schodach
Eddiego tam nie było dziwne pomyślałam
postanowił wyjść na dwór anim otworzyłam drzwi dostałam w łeb
bielutką śnieżką nie wiedziałam  skąd ona poleciała rozglądałam
się na wszystkie strony nagle ktoś położył ręce na moje oczy
- kto to ?
zapytał znajomy mi głos
- Eddie ?
spytałam zdjęłam ręce z mojej twarz odwróciłam i położyłam jego ręce na swój tyłek
- skąd wiedziałaś że to ja ?
spytał Eddie
- a no wiesz tak jakoś
powiedziałam i się uśmiechnęłam i go pocałowałam

po 30 minutach zabawy wróciliśmy do domu zmarznięci
gdy wyszliśmy do holu wszyscy już tam byli
usiedliśmy na kanapie niestety Milly musiała od razu dosiąść
- więc chcemy zorganizować wspólny wypad na imprę
powiedziała Joy
Gdy wszystko uzgodniliśmy to zaczęliśmy się szykować
znalazłam zajebi** sukienkę i czadowe buty wyglądałam
seksownie tak oczywiście twierdził Eddie

__________________________________________________________________________

to tyle pa jeszcze dziś napiszę



                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz