niedziela, 19 stycznia 2014

Opowiadanie 4

 hej tu opowiadanie 4 miłego czytanka

                                                                   Eddie

siedziałem z Milly w łazience i wycierałem ją  żółtym w czerwono-białe kropki i muszelki ręcznikiem  - głupia ździra - powiedziała Milly - wiesz ona taka już jest - próbowałem bronić Patrici - nie wiem jak z nią

wytrzymujesz - powiedziała Milly i pocałowała  mnie nagle weszła patricia i strasznie się wkurzyła ale potem się uśmiechnęła i powiedziała - miły widoczek  - i wyszła z pokoju - Milly ja nie chce z tobą być pa - powiedziałem i wyszedłem





_______________________________________________________________________________
                                                                     K.T
Ciesze się ze te zagadki się już skończyły postanowiłam coś upichcić otworzyłam księgę trudy i znalazłam przepis na gofry

  • 2 szklanki mąki pszennej
  • 2 szklanki mleka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 1/3 szklanki oleju słonecznikowego
  • 2 jajka (żółtka oddzielone od białek)

 Rozgrzać gofrownicę. Wszystkie składniki oprócz białek zmiksować na gładką masę. Białka ubić na sztywną pianę i delikatnie wymieszać z ciastem. Piec w gofrownicy na rumiano przez około 2 - 3 minuty, studzić na kratce. Podawać z bitą śmietaną lub ulubionymi dodatkami.  a potem poszłam do łazienki 
                                                             Alfie 

bylem w kuchni i zauważyłem gofry zjadłem je okazało się ze były one K.T nie no nieźle się wkurzyła ale kiedy jej przeszło to poszliśmy pobiegać zwierzyłem jej się z problemu z Amber i Willow  


                                                                               Patricia 

siedziałam smutna przy biurku nagle ktoś zapukał - puk puk !
   - proszę  - odpowiedziałam wszedł Eddie  - czego   - spytałam  - słuchaj przepraszam cie no i wiesz  - zaczął mówić a ja mu przerwałam  - przekonaj mnie abym ci wybaczyła  - powiedziałam a on mnie pocałował  

_________________________________________________________________________________
hej i jak podobało się może 
jeszcze napisze pa Kasia jeżeli chcecie wiedzieć
co dalej czytajcie kolejne i dodajcie komy pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz