sobota, 18 stycznia 2014

scenariusz 1


hej jestem Kasia  teraz scenariusz :**

Patricia

po fajerwerkach wszyscy wrócili do domu ja poszłam się myć ale musiałam długo czekać okazało się że te napoje które wypiła Mara były energetyczne więc kiedy poszłam do swojego pokoju nie mogłam zasnąć bo mara co chwile coś Piepszy** typu - ojej ale mnie dupa boli-to było na maxa dziwne najgorsze było to że wszystkie dziewczyny zasnęły postanowiłam iść do kuchni po cichutku zeszłam po schodach kiedy dotarłam do kuchni usłyszałam kroki schowałam się za blatem ktoś objął mnie i spytał - Przed kim się chowasz ? -

odwróciłam się i  zauważyłam Edzia - yy przed nikim wystraszyłeś mnie. powiedziałam spokojnie - a ty co tu robisz? .- dodałam . - ja chowam się przed Fabianem strasznie mu odwaliło po tym energetyku - powiedział blondyn - no Marze te.... - nie dokończyłam bo Eddie  zamknął mi buzie ręką - co ty - powiedziałam nie wyraźnie  . potem zorientowałam się o co chodzi zauważyłam Fabiana który wchodził po schodach - pewnie poszedł do Mary - powiedział skunks - a ty to możesz mówić co ??! - powiedziałam - spoko wynagrodzę ci to - po chwili dodał - idziemy do mojego pokoju ?? - hymm... nie wiedziałam co odpowiedzieć bo raz gdy zostałam z nim sam na sam to...... było bardzo przyjemnie . - namów mnie - odparłam nie miałam ochoty na intymne igraszki - okej - powiedział a potem dodał - mam chipsy mam cole i mam pobrany nowy horror a Fabian chyba szybko nie wróci - uśmiechnął się uwodzicielsko , a ja również się uśmiechnęłam - skoro tak sprawiasz sprawę to spoko - udaliśmy się do jego pokoju . było miło aż w końcu zasnęłam w jego ramionach .
 

Mara 

 następny dzień był dziwny jestem całą obolała jestem głupia opiłam się ale na szczęście Fabian był ze mną to miły przyjaciel ale uważam że to trochę za wcześnie na związek ale przyznaje jest bardzo słodki gdy wstałam z łóżka fabian leżał na podłodze ruszyłam go nogom a on się obudził - hej mara - powiedział zaspany Fabian  - hej - odpowiedziałam mu grzecznie a potem wyniuchałam nie ładny zapaszek dochodził on od Fabiana jestem szczera więc powiedziałam mu - może pójdziesz się odświeżyć ?? - nie chciałam go urazić ale był tak rozkojarzony i chyba się nie obraził - no masz racje strasznie capie - uśmiechnął się i powiedział - do śniadania - i wyszedł  , ja sama również postanowiłam skorzystać z swojej rady i wyszłam się odświeżyć 
śniadanie 
kiedy doszłam do jadalni wszyscy już tam byli oprócz Pat i Eda 
zrobiłam sobie moją ulubioną kanapkę z masłem orzechowym Mniam..
Patricia 
obudziłam się a Eda już przy mnie nie było wyszłam do holu i zobaczyłam Eddiego z dziewczyną witał się z nią uśmiechał ona mu powiedziała - ja nie mogę bez ciebie - byłam oburzona wyszłam z ukrycia i pomachałam do dziewczyny - możemy porozmawiać - powiedziałam - okej - powiedział a ja odciągnęłam go do jego pokoju - co ty wyprawiasz ? co to za dziewczyna ? 
CIĄG DALSZY NASTĄPI 


______________________________________________________________________________
I jak ? mam nadzieje że się spodobało jeżeli tak to zostawcie komentarze ;) jak myślcie co się dalej stanie co to za dziewczyna ? jeżeli chcecie się dowiedzieć czytajcie dalej napiszę jeszcze może dwa o 20 lub 18 coś pomiędzy tym a tym TDA może się skończyło ale ja piszę kontynuacje po 30 odcinku nie wliczam w to filmu KAMIEŃ RA tylko po 30 odcinku zajrzycie do postaci i zadawajcie im pytania pozdrawiam Kasia:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz