sobota, 18 stycznia 2014

Opowiadanie 2

hej to ja i kolejne opowiadanie

hej to ja i kolejne opowiadanie

Eddie

jezu... ale się wpakowałem teraz Patricia o wszystkim się dowie ;0
kur**.. - pytam jeszcze raz kto to jest ?
powiedziała Patricia - a nowa zaczęła flirtować i tak dalej ale ja się nie dałem -
powiedziałem - aha to spoko - powiedziała Patricia i uśmiechnęła się .
nagle weszła MILLY bo tak ma na imię moja była ale niebyła dziewczyna i powiedziała - co to za laska ?
- powiedziała - Oooo.. czyli kim ty jesteś ? - powiedziała Patricia - Ja jego dziewczyną !
- powiedziała Milly - Co ? to ja jestem jego dziewczyną ! - wykrzyczała Pat - Odwal się od niego ! -

Powiedziała Milly również krzycząc  - zamknij się - wykrzyczała pat -i wypad - dodała a Milly wyszła - wytłumacz mi to - powiedziała Patricia - okej jak ty ze mną zerwałaś w wakacje to ja z nią chodziłem i nic jej nie powiedziałem że tu jadę i nie zerwałem z nią .... - powiedziałem - ty debilu ! - powiedziała pat i dała mi z liścia i wyszła dramatycznie z pokoju - kur** co ja narobiłem.... pomyślałem                                                                      

     Joy

Wyszłam z łazienki i zauważyłam list i różę przeczytałam

" podążaj za różami a dotrzesz do niespodzianki ,,

- ciekawe - powiedziałam sama do siebie  podążałam za różami i doszłam do holu i zobaczyłam ............. Michaela  rzuciłam mu się na szyję
- co ty tu robisz ? - spytałam się go nagle zauważyłam pat która biegnie z pokoju Eddiego i Fabiana . Pati wywaliła się na Michaela nagle wyszedł Edzio z pokoju jego i Fabiana spojrzał na Patricie i Michaela i wyszedł - hehe i ma za swoje - wydukała patricia albo jak kto woli trixie - O jezzu...... zapomniałam !! idę
 po róże - powiedziałam i podążałam nadal za różami - Róże??? - powiedzieli w tym samym czasie Pat i Michael albo jak ja go nazywam Mich ( czytaj Micz ) a potem spojrzeli na siebie i się uśmiechnęli , kiedy doszłam do kuchni zauważyłam nakryty stół  i Jeroma jedliśmy i piliśmy to co on upichcił nagle Victor nasz woźny powiedział swe bardzo znane  słowa - wybiła godzina 10 macie 5 min a potem chce słyszeć jak upada ta szpilka...............

_________________________________________________________________________________ Koniec i jak podobało się mam nadzieje ze tak może teraz napisze opowiadano pozdro kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz